Tanıtım

Ülkemizde çağrı merkezi sektörünün gelişimine paralel olarak nitelikli eleman ihtiyacı da artmaktadır. Bu nedenle sektöre ilgi duyan ve bu alanda eğitim alarak mesleki anlamda uzmanlaşmak isteyen öğrencilere, bölümümüz çağrı merkezi sektöründe istihdam edilme imkânı sağlanması amaçlanmaktadır. Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programını tamamlayanlar 2 yıllık ön lisans mezunu statüsünde "Çağrı Merkezi Meslek Elemanı" unvanına sahip olacaklardır. Mezunlar, Ülkemizde hızla gelişen bir sektör olan çağrı merkezleri başta olmak üzere tüm müşteri temas noktalarında istihdam edilebilirler. Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programını başarı ile tamamlayan “Çağrı Merkezi Meslek Elemanları” müşteri ilişkileri yönetimi, tüketici davranışları, müşteri memnuniyeti, müşteri sadakati, davranış bilimleri gibi çağrı merkezi sektörünü ilgilendiren birçok konuda yeterlilik kazanacaklar ve bu sayede çağrı merkezi çalışanlarının temel yetkinliklerine sahip olacaklardır.

Bölüm Başkanı

Akademik Kadro

İletişim

Adres: Cumhuriyet Meslek Yüksekokulu

Kampüs 58140 SİVAS

Tel: 0.346.2191266

Fax: 0.346.2191203

Yukarı